fredag 19 februari 2010

Dessa tider

Tänk vad fascinerande det är att se hur, i vanligt fall "normala" människor, förvandlas när OS börjar! Viss gillar jag om Sverige vinner men hur viktigt är det egentligen på en skala???

Jag blev i alla fall glad idag för att det var OS! Det innebar att jag hann se lite av Let's dance istället. Sedan blev det dags för nattning av sonen men ändå...

Idag sa en arbetskamrat att det var så synd att skidåkningen var så sent ikväll.
"Vilken skidåkning?", frågade jag. Hon tittade på mig som om jag var knäpp...
Jag veeeet att det är skidåkning på OS, frågan gällde faktiskt vilket lopp hon menade, för så långt sträcker sig INTE mitt intresse!

Inte så länge kvar nu... drygt en vecka bara innan livet återgår till det normala! Det mest fantastiska är att jag faktiskt har en make som är än mindre intresserad än jag, fatta vilken tur jag haft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar